cELeBrAtE BiRtHDaY


Every year and first month new year....aku n family akan makan kek jew....ape tak nyer..birth aku,abg aku, mak aku and my father...but my father was died time aku masih kecik lagi...errr sad jgk cos x sempat merasa kasih sayang seorang abah..but pe2 pun "he still life in my heart". Okey2 xnak cite sad story... :)


Sebenar nya aku nak cita semalam kami p sambut hari jadi my mum kat Peranginmall Penang...sj jln2 then makan piza, celebrate hari jadi 3 orang skali but my brother xdpt attend cos die kena keja. Jadi nyer sambut la 3 orang saja. Walau pun 3 orang jew tapi time order eeeehhh mcm nak makan 6 orang kat citu. Tambah2 aku bukan apa lama x dapat makan, rasa semua nak makan...hehehe perut stokin kan.... :P


For my brother kita orang bungkus je la....bagi die yg large. Tapi kan............nama je bungkus untuk die tapi aku makan jugak... :) well perut stokin kan...xpenah nak kenyang ler....hihi... habis bulan nih tunggu JULAI lak la nak makan kek....waiting 4 my sister birth plak..die sorang je tersesat lahir bulan 7...hehehe.
so korang pown wait la kan... :) jom layan pic skit...


Latest piza with shrimp




 Macam2 order serupa nak makan 6 orang


Uitsss...kusyuk makan, diet lew.....

Happy Besday for her.....love u so much... :)






P/s: sapew2 nyer birthday...law nak celebrate kat piza ajak aku ok... :)

Comments

Popular posts from this blog

New Life, New Place, New Friend & New TimeTable