BeRsYuKuR AtAs RezEkI-NyA


Sesungguhnya ALLAH itu maha pemurah lagi maha penyayang. Aku bersyukur atas rezeki yang diberi oleh-NYA untuk aku hari ni. Sesuatu yang diluar jangkaan aku, hanya sedikit pinta ku dari MAHA ESA tetapi DIA telah beri begitu banyak...Alhamdulillah,aku sangat bersyukur....Usaha+doa=berjaya. 

Pagi yang sejuk dan damai lagi tenang, sedamai hati aku, orang PERTAMA yang aku cari ofcos la "MY LOVE and she is MY MOTHER". Aku peluk mak aku kuat2....terasa happy gat2...thanks mak atas doa and sokongan mak pada "ADIK". Berkat doa seorang ibu akhirnya, aku peroleh keputusan yang cemerlang walau pada mulanya hanya lulus semua pinta ku sudah memadai. Allah itu maha pemurah lagi maha penyayang maka aku beroleh sesuatu yang lebih baik di luar jangkaan. I'm very happy and Thanks to ALLAH cos give that 2 me.

Thanks to my member2 yang sama2 membantu. Hope this semester will be better than last semester, Insyaallah. My firends,this semester we study together again and again until we get good result again...love u all and congratulation to all of u.... :)


p/s: Panjang kan usaha sehingga ketitisan darah terakhir+doa yang berlimpah=insyaallah akan diberi yang terbaik...

Comments

Popular posts from this blog

New Life, New Place, New Friend & New TimeTable