Hatiku Di Kinabalu.mkv


Sempoi kan tajuk nih....dengar tajuk macam pegi holiday jew kat sini. Tajuk entry nih pasal cita kat ASTRO. Umah aku xde astro tapi dapat tengok jugak sbb amik kat MR.XXXX. Die yang suruh tengok, first dengar die sebut "Hatiku Kenabalu"..hehehee....bila dengar 2 terpikir la jugak napa lak tajuk nih hatiku kenabalu, apa and macam mana la cita die sebenaq nya.. sebab pelik...hehehe....... : D

Then semalam bila dah amik and tengok sebenaq nya tajuk die "atiku Di Kinabalu"....hahaahaa....memang tergelak2 la aku nih....eerrrr soundtrouble.... for MR.XXXX law baca jangan marah okeys....hehee

Cita ni pasal percintaan and kesetiaan dalam perhubungan....memang sedih jugak la...aku nak cita panjang so korang tengok la sendiri yer...then bila dah tengok bagi aku jawapan untuk soalan aku ni...
1. KORANG NANGIS X BILA TENGOK?????
2. APA KORANG NAK BUAT BILA KORANG DALAM SITUASI NIH....?????
3. PLEASE TOLONG GIVE THE ANSWER.....HEEHEHEHE





P/S: Tolong tengok okeys..... :P

Comments

Unknown said…
x syiokkkkkkkkkkk...awal2 je sweet..pas2 hampeh je..weeekkkkkk
ecahsha said…
awat xsyok ka?????hg tengok xdak feel kot..hehehe

Popular posts from this blog

New Life, New Place, New Friend & New TimeTable