glitter-graphics.com

Jari jemary ku ingin bangat mau nulis story mory....tajuk aku nyer story dah berkelip2...tnggu story plak berkelip2....1st aku nak ckp lah,terasa masa nih memang cepat berlalu sekarang.Apa tak nya,aku rasa mcm jer masuk POLITEKNIK SEBERANG PERAI 2007, alik2 masuk tahun 2010 dah habis study pown....fffuuuhhhh....pejam celik pejam celik dah 3 tahun belajar untuk dapatkan DIPLOMA.


 
Waaahhhhh  so faster time go on...

Dalam tempoh 3 TAHUN nih memang dah mcm2 pengalaman lah aku & membe2 lalui....de suka & duka. Semua itu mengajar kami supaya menjadi lebih dewasa & akal fikiran pown lebih matang. 
Semua pengalaman & ilmu yang ditimba di PSP 2 lah yang akan kami guna untuk lalui kehidupan seterusnya. Sebelum aku lupe aku nak UCAP TERIMA KASIH yang tak terhingga pada lecturer yang dah kongsikan ilmu kat aku & member2....HALAL kan lah ilmu yang kami belajar 2.....hehehee(yg tertiru or tertojol....kihkih) OOPPssssss psl ni aku xnak ckp lebih...kang de plak yg cakap grad x guna usaha sendiri....(p/s:memang kami berusaha sehingga xtido kekadang....huhuhu)

 ME & FAMILY


Hary 20 Mac 2010 merupakan hary  penuh makna n  gilang gemilang lah kira nyer bagi semua STUDENT POLITEKNIK SEBERANG PERAI.......COZ nih lah hary yang kami nanty kan after 3 year berusaha untuk berjaya memiliki ilmu & DIPLOMA....3 TAHUN tunggu wei...kira hary nih kitaorg dah digelar garduan yang berilmu....Alhamdulillah,bersyukur...akhir nyer DIPLOMA tetap milik kitaorang....AMIN...................bersyukur sesangat....ALLAH izin kan kami semua graduate dengan keputusan yang agak memuaskan.... Semua kengkawan aku grad dengan mendapat ANUGERAH KETUA JABATAN,2 juga menjadi kan kami sesangat HAPPY....hehehehe.2 all my friends, TAHNIAH atas kejayaan kalian semua...teruskan usaha untuk berjaya mencapai cita-ca masing2 yer...i wish good luck 2 all of you...



My Friends 

Jari aku pown dah lenguh menaip, so cukup lah setakat ni ek aku share kan...Ni aku share skit pic aku time konvokesyen.....x smpt snap pic bebanyk...just skit jer sebab time 2 hujan rahmat turun...hehehee





 NI AFIFAH & AKU






 MEMBER KELAS
(dr kiri : aku,aini,yana,mun & ogy)






MY FRIENDS
(dr kiri:yana,aini,dira,me & ana)








TEMAN SEKELAS MERANGKAP HOUSEMATE
(dr kiri:yana,aini,me & ana)


Comments

Popular posts from this blog

New Life, New Place, New Friend & New TimeTable