YeS!!!! I cAnT Do It!!!!


AKU MAMPU LAKUKAN!!!!!!!!!!!! aku ingtkan nak patah semangat dah. Dah banyak kali aku cari & kira, tp stil x cukup amount RM290.00. mn pegi nyer amount RM290.00 
nih????????sapew curi????please la tlg kasi balik ke saye....jngn lah amk tnpa izin. BERDOSA tau x????????cepat pulang kan......saye kira smpai 3 ok????lau x pulangkan saya report MR. GADGET....biar die tangkap awak2 cemua.... 1...2...and.............3!!!!!!

Tahu takut....haisyh lau ENCIK pulang kan cepat kan senang. X perlu lah saya memerah otak saya cari amount teruk. Setengah hary jer siap keja sayer....THANKS sbb pulang kan jugak akhirnyer....(apa bala la yang aku duk merepek nih?????)layan jer la aku nih sekejap yer....hehehehe.....

Sebenar nyer aku nak share...2 hary aku trace SAHAM untuk ahli2 koperasi, malam nih baru aku jumpa....padahal kat ahli sorg tu dah bley kata kan aku chek saham die kat 20 kali...alik2 aku x perasan...saham die lah yang terlebih amount...sepatutnyer kena buang RM 290.00 tu.....baru la balance ngan total saham bagi 2007..hehehehe... 

 keserabutan otak aku trace RM290.00


NEVER MIND......finaly aku dapat trace jugak...ALHAMDULILLAH.....syukur otak aku x pening lama2...bley la smbg wat AKAUN yang len plak....
USAHA TANGGA KEJAYAAN....

NEVER GIVE UP OOOKKEEYYSSSS


Comments

Popular posts from this blog

New Life, New Place, New Friend & New TimeTable